top of page
Zoeken
  • Foto van schrijverNicole

|| 2021 ||


Een nieuw jaar voor de boeg. En dat begint vandaag al goed met mijn nieuwe chromebook. Aangeschaft om meer te kunnen schrijven. Maar vooral ook om overal te kunnen schrijven. Schrijven heeft me het afgelopen jaar goed geholpen. Ineens was er meer tijd om te schrijven. Uitdagingen en andere manieren van denken en schrijven zijn de revue gepasseerd. Nog meer geïnspireerd geraakt door andere schrijvers. Achter de schermen bezig met een verhaal, cursussen en uitdagingen.

Wat gaat het nieuwe jaar mij brengen? Ik zou het niet weten, maar ook niet willen weten. Het afgelopen jaar heeft me als persoon goed gedaan. Veel geleerd. Koester de mooie en minder mooie herinneringen. Dus dat is waar ik het aankomend jaar ook op hoop. Sterker worden door mooie en minder mooie dingen. Genieten van de mensen en dingen om me heen. Nog meer wandelen. Mooie gedichten en verhalen schrijven. Nieuwe dingen uitproberen op het gebied van fotografie. Maar vooral mijzelf sterker maken als schrijver. De Nederlandse en Engelse taal beter beheren. Maar verder veel genieten en hopen eindelijk een reis naar Londen te kunnen maken.

Voor jullie: Bedankt voor het lezen van mijn posts afgelopen jaar. De reacties, privéberichten en het delen. Bedankt voor het vertrouwen. Ik wens jullie een heel goed jaar toe. Vol mooie momenten om herinneringen van te maken. Koester de tijd samen. Vergeet vooral niet te genieten van de kleine dingen. Zoals straks weer de eerste warme zonnestralen. De eerste vlinders in het voorjaar. Maar ook de zomerse regenbuien of een lekker wijntje op een zwoele nazomer avond. Heel veel geluk en gezondheid voor 2021!!


Liefs,

Nicole





bottom of page